30 Eylül 2006 Cumartesi

SAVYER BİSKÜVİLİ TATLI

Savyer bisküvi, nam-ı diğer kedi dili bisküvi pratik tatlılarda bizlere epey bir kolaylık sağlıyor.
Eskiden beri bu bisküviyi biliyordum ama piyasada pek bulamıyordum.
Yaz başlangıcında BİM haftanın ürünü olarak kedi dili bisküvi satıyordu.
Hemen bir paket aldım ama yapılacak-denenecek o kadar çok tarif ve seçenek var ki, kıyıpta hiç birinde kullanamıyordum!
BİM'de zaten ürün anında bitmiş, yeni üründe gelmedi.
Dar günde kullanmak için erzak saklarmış gibi, daha iyi bir tarif çıkarsa diye ben bir paket bisküviyi saklıyordum.
Taki geçen haftaya kadar, geçen hafta bir baktım Kiler'de ekmek bölümünde epey bir stok yapılmış olarak savyer bisküvi satılıyor.
İlk işim evdeki bisküviyle tatlı yapmak oldu.
Nasıl olsa artık Kiler'de bol miktarda var.
*Kemal enişte bu tatlı senin için.

"Afiyetle Kalın"

SAVYER BİSKÜVİLİ TATLI;
Malzemesi;

1 Paket savyer bisküvi,
1 Paket vanilyalı pasta kreması,
1 Litre süt,
1 Paket Dr. Oetker çikolatalı sos,
1 Paket Ülker napoliten çikolata,
3 Kaşık hindistan cevizi,
TARİFİ;
Kedi dili bisküvilerinizin yarısını, bir kaseye koyduğunuz sütle ıslatıp servis tabağına dizin.
Üzerine tarifine uygun hazırladığınız pasta kremasından bolca sürün.
Bisküvilerin diğer yarısını da sütle ıslatıp kremanın üzerine (önceki bisküviyi enine dizdiyseniz, ikinci katı boyuna dizin # bu şekilde) kapatın.
Çikolatalı sosu 2.5 bardak sütle pişirin, sıcakken içine napoliten çikolatayı atıp iyice eritin.
Hazırladığınız sosu tatlınızın üzerine bolca döküp, hindistan cevizini serpin.
"Afiyet Olsun"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...