8 Aralık 2006 Cuma

NOODLE

noodle nasıl yapılır?
Noodle, nam-ı diğer Japon eriştesi yada Çin makarnası.
Çiğken bir tutam paket lastiğine benzeyen,
pişince bizim eriştelerden pekte farkı olmayan,
en fazla 5 dakikada pişen,
Amerikan filmlerinde Çin yemeği ısmarlayınca kutudan ilk çıkan yemek noodle.
Pazar günü Migros'a gitmiştik, bir baktım paket paket noodle!
Amerikan filmlerinden aşina olduğumuz için, denemek üzere hemen 1 paket aldım.
Eve dönünce yorgunluktan fazla uğraşmadan hemen pişirip (5 dakikada pişiyor), üzerine biber salçalı bir sos hazırladım.
İnternetten biraz araştırınca sebzelerle birlikte pişirilen harika noodle tarifleri gördüm ve denedim.
Sebzeli ve Tavuklu Noodle tariflerime bakmadan geçmeyin : )

Sebzeli Noodle

Sebzeli Noodle-2

Tavuklu Noodle

"Afiyetle Kalın"




NOODLE;
Malzemeler;

1 Paket noodle makarna,
2 yemek kaşığı biber salçası,
1 tatlı kaşığı kekik,
Tuz ve sıvı yağ.
çiğ noodle
NOODLE TARİFİ;
Makarnanızı kaynayan suya ekleyip, tuzunu ilave edin.
En fazla 5 dakika haşlayın.
Süzüp, üzerine 1-2 kaşık sıvıyağ ekleyin.
Sos için;
Küçük bir el tavasına 3-4 yemek kaşığı sıvıyağ dökün.
Üzerine biber salçasını ve kekiği ekleyip, biraz kavurun.
Makarnalarınızı porsiyonluk olarak tabaklara yerleştirin, üzerlerine sosu dökün.
İsterseniz sıcakken üzerine kaşar da rendeleyebilirsiniz.
"Afiyet Olsun"

kanyon avm
 *Muhterem'le Geziye güncellendi.
Kanyon Alışveriş Merkezinde gezmeye ne dersiniz?

kanyon avm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...