24 Ağustos 2009 Pazartesi

HAZIR BAKLAVA YUFKASINDAN SÜTLÜ NURİYE

Muhterem'le Afiyetle Sütlü Nuriye ailemizin en sevdiği şerbetli tatlıdır.
Şerbetli tatlıları ağır bulduğu için yemeyen kızım bile bu tatlıyı severek yer.
Geçen Cumartesi günü bu Ramazan'ın ilk iftar misafirlerini ağırladım.
Bu yıl bir değişiklik yaparak güllaç yerine hazır baklava yufkası kullanarak Sütlü Nuriye yapmaya karar verdim.
Hazır baklava yufkasını geçen yıldan beri kullanıyorum.
Genellikle "Hastel" marka hazır baklava yufkası kullanıyordum.
Bu sefer BİM'de görüp aldığım, hazır baklava yufkasını kullandım.
Benim şansıma paketmi kötü çıktı bilmiyorum ama hiç memnun kalmadım.
Yufkalar parça parça dökülüyordu ve bazısı birbirine yapışmıştı, çok zor ayırdım.
Sarma yada şöbiyet tarzı bir tatlı yapmayı düşünseydim, bu yufkalarla yapamayacaktım.
Sütlü Nuriye'de baklava gibi tepsiye bütün dizildiği için parça parça olanları iç kısmına yerleştirdim.
Sütlü Nuriye'yi baklavadan ayıran özellikleri;
Şerbetinde süt bulunması ve fındık ile hazırlanması.
İhtilal zamanında tereyağ yerine margarin kullanılmış ama ben yine tereyağ kullandım.
Öğütülmüş fındık değil, file (dilimlenmiş) fındık ile hazırladım.
Tatlı soğuk, şerbet ılık olacak şekilde şerbetini vermelisiniz.
İkisi de sıcak olursa tatlınız hamur olur!
Bu arada sütü şerbete ocağı kapattıktan sonra ekliyorsunuz, sütü kaynatmıyorsunuz.
Hazır baklava yufkası ile hazırladığım, tatlıdan böreğe kadar olan bütün tariflerim 👉BURADA
"Afiyetle Kalın"


hazır baklava yufkasından sütlü nuriye SÜTLÜ NURİYE;
Malzemeler;
1 paket 800 gramlık hazır baklava yufkası,
300 gram tereyağ,
2 su bardağı file fındık,
Şerbeti için;
2 su bardağı su
2 su bardağı süt,
5 su bardağı toz şeker,
1 paket vanilya.


HAZIR BAKLAVA YUFKASINDAN SÜTLÜ NURİYE TARİFİ;
Tereyağını eritin,
Fırın tepsisinin dibini yağlayın.
Yufkaları paketinden çıkarın, 3 yufkayı tepsiye serin.
Üzerine erimiş tereyağ sürün.
Tekrar 3 yufka serip, yine tereyağ sürün.
Bu şekilde 15 yufkayı üst üste dizin.
15. yufkada yine tereyağ sürüp, file yani dilimlenmiş fındıklardan serpin.
Tekrar 3 yufkada bir yağlayarak 15. yufkaya geldiğinizde yine tereyağ sürüp, fındık serpin.
Geri kalan yufkaları 3 yufkada bir yağlayarak, dizerek bitirin.


Keskin bir bıçakla yufkaları kare olarak kesin.
Kalan tereyağını kesilmiş yufkaların üzerine dökün.


Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Rengi tam olarak kızarmayıp, altın sarısı bir renk alacaktır.


Şerbeti için;
2 su bardağı su ile 5 su bardağı toz şekeri eritip, kaynatın.
Ben şerbetin içine vanilyada ekliyorum, isterseniz kaynarken 1 paket vanilya ekleyebilirsiniz.
Şerbet kaynadıktan, şeker iyice eridikten sonra ocağın altını kapatın ve sütü ekleyin.
Sütü ekledikten sonra sürekli karıştırarak şerbetin biraz soğumasını sağlayın.
Tatlı soğuk, şerbet ılık olacak şekilde şerbeti tatlının üzerine dökün.
Şerbetini çektikten sonra, üzerini file fındık yada öğütülmüş fındık ile süsleyip, servis yapın.
"Afiyet Olsun"

89 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık, hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız23:01

      kalori bombasi,, hic kalorisine dikkat eden yok,, yazikkkk,,,,,,,,

      Sil
    2. Kalorisine dikkat edenler yapıp yemiyordur zaten, merak etmeyin!...

      Sil
    3. Teşekkür ederim Ayselcim, Hayırlı Ramazanlar :)

      Sil
  2. ellerine sağlık.sayfama uğrarmısın marifetli ablama ödülüm var.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. enfes gorunuyor gercekten, ellerine saglik. iyi ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hayırlı ramazanlar :)

      Sil
    2. Ben sürekli bu tarifi uygularım.son 4 yıldır her ramazan yaparım.yine yaptım.bir tepsiyi yedik.şimdi ikinci tepsiyi şerbetledik.sabah ona da çökeceğiz insallah

      Sil
    3. Merhaba,
      Bu güzel geri bildirim için çok teşekkür ederim.
      Tarifi yapmak isteyenler için bu yorumlar çok destekleyici oluyor.
      Ellerinize sağlık.

      Sil
  4. Immmm tek kelimeyle süper. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. BLOGUNUZU İNCELEDİM,HER ŞEY ŞAHANE,GÜL TATLISINI DENEMEYİ DÜŞÜNÜYORUM..SÜTLÜ NURİYEYİDE ÇOK SEVERİM AMA BECEREBİLİRMİYİM BİLMİYORUM..HARİKASINIZ..ELLERİNİZE SAĞLIK ,HAYIRLI RAMAZANLAR..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Filizcim,
      Eminim yapabilirsin, kolay gelsin.

      Sil
  6. tatlı nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.ramazan da iftarlar tatlısız olmaz bizim evde.bende hemen bunu denemeliyim.

    hayırlı ramazanlar canım

    YanıtlaSil
  7. yemekteyizde adını çok duydum ama hiç görmedim görüntü süper canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık en kısa zamanda denicem sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mutlaka deneyin tavsiye ederim :)

      Sil
  9. Genellikle serbetli tatlilari yapmam.Ama sütlü nuriyeyide iyi bilirim.Vallahi pek heveslendim dogrusu...Canim bir kacamaktan ne cikar öyle degil mi?Tarifin icin tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sık olmadıktan sonra arada sırada bu tarz tatlılar yapmaktan ve tabii ki yemekten yanayım Serapcım :)

      Sil
  10. Hayirli Ramazanlar diliyorum Sevgili Muhterem.
    Tatlinin adini cokca duydum ama,ne yapmasi ne de yemesi hic kismet olmadi.
    Yiyenlere afiyetler olsun,ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yıldızcım :)
      Hayırlı Ramazanlar.

      Sil
  11. Benim eşimin de favori tatlısıdır. Bir evimize yerleşelim arayıp bulacağım o baklava yufkasını. Ve bu tarife göre yapacağım. ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Ellerine saglik.Harika görünüyor.Hayirli Ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, hayırlı Ramazanlar :)

      Sil
  13. Adsız19:01

    selam merhabalar muhterem ablacım uzun zamandır bloglarla ilgilenemedim tariflerin çok güzel ellerinize sağlık sevgiyle kal.

    www.mutfakgunesi.blogcu.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, uzun zamandır blogunu güncellemedin, ses vermene sevindim.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Merhabalar sütlü nuriye çok leziz görünüyor. En kısa zamanda denenecekler arasında yerini aldı bile. Baklava yaparken son zamanlarda bende hazır yufka kullanıyorum. Ancak keserken çok zorlanıyorum:( Kolay kesmenin bir formülü varmı? Sırf bu yüzden baklava yufkasından vazgeçeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tuğçe,
      Ne yazık ki benimde hazır baklava yufkasında en sevmediğim iş, kesmek.
      İlk kez hazır yufka kullanarak yaptığım cevizli baklavayı çok zor kesmiştim,sayfamda tarifini yayınlarken bu konudan bahsetmiş, bir daha kesmem gereken tatlı yapmayıp, sarma-şöbiyet gibi daha kolay kesilen tatlıları denemeyi düşündüğümü yazmıştım.
      Ama yine lazım oldukça, kesmek ne kadar zor olsada bu tür tatlıları yapıyorum.
      Kesmenin kolayı yokmu demişsin,
      bir yerde hafif su serpin yazıyordu,bende bir keresinde hafif su serperek kestim ama yufkalar çok ince olduğu için yapış yapış oldu, hiç iyi bir fikir olmadığını anladım.
      İnşallah daha kolay kesilen yufkalarda çıkar, o güne kadar tepside kesmeyi gerekmeyen tarifleri yapabilirsin :)

      Sil
  15. MERHABA TATLIN GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK HİÇ YAPMADIM VEDE YEMEDİM NASIL OLUYOR BİLMİYORUM AMA MALUM DIŞARISI RAMAZ OLUNCA NE GÖRSEK CANIM İSTİYOR BENDE BEKLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülcancım, evet Ramazanda bu tür tariflere bakmak oruçlu iken çok zor oluyor :)

      Sil
  16. Hayırlı ramazanlar canım çok sevdiğim bir tatlıdır mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık canım çok güzel gözüküyor.iyi sahurlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı Ramazanlar İncim, teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Adsız14:27

    Muhterem Hanım sütlü nuriye tatlısını vanilya ilave etmeden tarıfınıze sadık kalarak yaptım aynı marka hazır yufkayıda kullandım en son yufkayı kesmeden once tereyagını döktüm kolay kesıldı Ben ve komsularım cok begendık Bayram tatlımız sütlü nurıye teşekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Verdiğiniz öneriyi bende bu bayramda denedim.
      Yani kesmeden önce en üstteki yufkanın üzerine tereyağ döktüm, çok daha kolay kesildi.
      Fikir için teşekkür ederim.

      Sil
  18. merhaba;
    tarifinizi ayni şekilde bayram tatlısı için uyguladım.ancak beklediğim gibi değildi.belirtilen ölçüdeki şerbet çok fazla geldi tatlıya çok yumuşattı ayrıcada çok fazla şekerli oldu.birde altın sarısı bir renk oldugunda pişirme işlemini bitirdiğim için bence yeteri kadar pişmedi ve hamursu kaldı..hiç memnun kalmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Su,
      Şerbet için verilen ölçüler su bardağı hesabı olarak veriliyor fakat herkesin elinde ki su bardağı aynı ölçüde olmayabiliyor.
      Şerbetin hepsini birden dökmeden azar azar çektikçe dökün ve fazla gelirse artanı tatlıya eklemeyin.
      Hamur olma konusuna gelirsek, altın sarısı renk aldıysa mutlaka pişmiştir ama şerbetin çok gelmesi yada tatlının veya şerbetin sıcak olması hamurlaşmaya sebep olmuş olabilir.
      Hazır baklava yufkalarında yapılan en büyük hata tatlının yada şerbetin sıcak olarak bir araya gelmesi, bu da doğal olarak tatlıda hamurlaşmaya sebep oluyor.

      Sil
  19. canım muhterem, istanbula gelir gelmez baklavalık yufkayı kaptım :) Sütlü nuriye bayıldığım tatlı. Sende bu tarifi görüğümden beri rüyaalarımı süslüyordu. Şimdi deniyorum.Fırına attım. Du bakalım :) Akşama bir tepsiyi mideye indirmem umarım.

    ellerine sağlık.

    tarif için çok teşekkür ederim.

    sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zerrin,
      Tarifi denemene çok sevindim,
      İnşallah tariften memnun kalmışsındır.
      Afiyet Olsun, benden de sıcacık sevgiler :)

      Sil
  20. Bu tatlinin önce adi sonrada kendisi beni daha cok meraklandirdi:) bunuda deniyecem ins. cok güzel görünyor. deneyincede yorum yazcam´;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenirsiniz, deneyince yorumunuzu bekliyorum :)

      Sil
  21. En üste ki resim rutuşlu olmuş :D çünkü en alttaki resimle aynı. Ve bu tatlıyı yaptım. bence 300 gr. tereyağı fazla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilginç bir yorum yazmışsınız, hemen cevaplayayım.
      1.si resim rötuşlu değil, biraz daha dikkat ederseniz 2 resmin arasında farklar var.
      Mesela fındıklı bölüm sondaki resimde daha net çıkmış.
      Ayrıca ilk ve son resimdeki süte yansıyan ışıkların farklılığıda bunu gösteriyor.
      300 gram tereyağ fazla demişsiniz ama paketin üzerinde 500 gram yazıyor, bu azaltılmış hali.
      Bu arada tereyağ az olduğu zaman yufkalar çıtır çıtır kızarmıyor, birde şerbetini düzgün ayarlamadığınız zaman tatlı hamurlaşıyor.
      Yinede tereyağını kendi damak tadınıza göre azaltabilirsiniz.
      Ellerinize sağlık.

      Sil
  22. Muhterem'le Afiyetle'ye ;

    Bu kadar ciddiye alacağınızı bilseydim yorum yapmazdım.
    Dehşet oluyor. Erkek olduğum için kimse inanmadı yaptığıma. Prestijim arttı. :D

    YanıtlaSil
  23. Pınar14:21

    Merhaba,
    Ben yurtdışında yaşıyorum ve burada hazır yufka yok fakat annem ziyaretime geldiğinde Türkiye'den baklavalık hazır yufka getirmişti ve açıkcası ben şerbetli tatlıları pek sevmem ağır bulurum sütlü nuriye yediğim ve sevdiğim tek şerbetli tatlıdır diyebilirim..
    Ne yapabilirim bununla diye düşünürken internette tarifinize rastladım ve riske girip elimde benim için hazine gibi değerli olan bu yufkayla tarifinizi denedim, hazine gibi diyorum çünkü Polonyada Türk mutfağına dair birşey bulmak neredeyse imkansız :) velhasıl tatlı muhteşem oldu!!Resmen parmaklarımızı yedik :) yalnız ben şekerin miktarını biraz fazla buldum ve yaparken şekerin miktarını azalttım enfes oldu!şimdi dört gözle Türkiye'den biri gelse de yufka şiparişi versem diye bekliyorum..Çok teşekkürler, iyi ki bu tarifi paylaşmışsınız, sevgilerimle...Pınar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pınar,
      Tarifi deneyip, beğenmene çok sevindim.
      Şeker oranı her damağa göre farklılık gösterebiliyor, ellerine sağlık.

      Sil
  24. Hayırlı bayrmalar muhterem hanımcım tatlı ararken senin bloğunun izine rasladım ne kadar nefisssss tatlılar yapmışsın ellerine emeklerine sağlık sütlü nuriye tatlısınıda denemek istiyorum prca fındığımı alınca inşlh muhteşemsin canımcım maşallah artık günlerimize tatlı yerine ne yapsam değişik bişey diye düşinmicem çünkü ne ararsam burda bayıldımmm hepsine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yurdagül Hanım, size de hayırlı bayramlar :)

      Sil
  25. Adsız17:19

    şerbet ne kadar kaynatılcak kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Şerbeti kaynamaya başladıktan sonra kısık ateşte 10 dakika daha kaynatın.
      Kolay gelsin.

      Sil
    2. Adsız14:39

      Merhaba tarifleriniz muhteşem acaba bu tatlıyı file değilde normal fındığın çekilmiş.haliyle denesem olur mu ki

      Sil
    3. Merhaba,
      Tatlıyı çekilmiş fındık içi ile de yapabilirsiniz.
      Kolay gelsin.

      Sil
  26. Adsız00:04

    tarifinizi aldım denedim we harika oldu. nişanlımdan 10 puanı kaptım. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, eminim güzel olmuştur, ellerine sağlık.
      Nişanlınla ömür boyu mutluluklar dilerim.

      Sil
  27. Adsız17:59

    Ben de aldım tarifi hemen denemek istiyorum sütlü nuriyeye bayılırım. Fırının kaç derece olması gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Benim fırınım doğalgazlı olduğu için tariflerimi düşük ısı-orta ısı-yüksek ısı terimlerini kullanarak veriyorum.
      Bu ısıların elektrikli fırında ki karşılığı da;
      Fırın ısısı: 50°-100° düşük hararet, 100°-200° orta hararet, 200°-250° çok sıcak hararet oluyor.
      Sütlü Nuriye için fırın ısısının 170-180 derece yani orta hararette olması gerekiyor.
      Kolay gelsin.

      Sil
  28. Tarifinizi denedim biraz önce fırından çıkardım soğumasını bekliyorum. Sormak istediğim şey şerbete soğuk sütü ekleyince yeterince ılımıyor mu biraz daha beklemek gerekir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Soğuk sütü ekleyince ılımasına yeterli olmuyor, kendi halinde şerbetin soğumasını beklemeniz gerek.
      Şerbet sıcak olunca tatlı ne yazık ki hamur gibi oluyor.

      Sil
  29. İlk kez geçen hafta İstanbul'da yedim,hayatımda yediğim en güzel şerbetli tatlı olarak favori tatlım oldu.Bugün sizin tarifiniz ile denemek istiyorum.Emeğinize kaleminize yüreğinize sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tijen,
      Şerbetli tatlılar içinde bence de en hafifi ve lezzetlisi sütlü Nuriye tatlısıdır.
      Mutlaka denemelisin, hazır baklava yufkası ile çok kolay oluyor.
      Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  30. Adsız15:10

    Harika bu tatlıya bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız14:32

      Sutlu nuriye harika gorunuyor insallah yapabilirim deniyecem

      Sil
    2. Tavsiye ederim mutlaka yapın, hazır baklava yufkası ile kolay yapılıyor :)

      Sil
  31. Adsız14:38

    Bu tatliyi deniyecem insallah yapabilirim tatli cok lezis gorunuyor elinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bence yaparsınız bu tarifle çok pratik oluyor :)

      Sil
  32. Adsız21:38

    çok güzelmiş tatlınız

    YanıtlaSil
  33. Harika gözükoyor Ellerinize saglık En kısa zamanda deneyeceğim
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  34. Adsız10:32

    ben de yaptııım ben de yaptıııım :) çok güzel olduuuuu.... Ahmet GÜRDAL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  35. Ellerinize sağlık çok severim bu tatlıyı. .denedm ama şekeri bir bardak eksik yaptm çok yoğun tatlı sevmedğm için böle bile biraz tatlı geldi. Bi dahakine yrm bardk daha eksik yapıcm baklm..sürekli yapılacaklar listemde.çok teşekkürler güzel anlatmnz için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.
      Şeker oranı herkesin damak tadına göre farklılık gösterebiliyor.
      Ellerinize sağlık.

      Sil
  36. Adsız17:07

    Güzel bir tarif teşekkürler. :) Ama ben şekerini 3 bardak eksik yaptım tadı tuzlu gibi geldi yufkanın tuzu mu neden öyle geldi acaba? :) ...Sena atmaca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Öncelikle sorunuza geç cevap vediğim için ne olur kusura bakmayın.
      Ben 20 Temmuz'dan beri tatil için köyde ki evimizdeyim, internet çok az çektiği için ve sadece telefonla girildiği için sorunuza hemen cevap veremedim.
      Şeker miktarını çok azaltmışsınız, bu yufkalar börek içinde kullanıldığı için tadında az da olsa tuz var, bu yüzden size tuzlu gelmiş olabilir.

      Sil
  37. Bu bayram iküçüncü kez gönül rahatlıyı tatlı tarifinizi yapıyorum,her seferinde öncelikle ben,ev halkı ve misafirlerim,bayılıyorlar,bunu size borçluyum,iyi ki varsınız,şimdiden hayırlı bayramlar dilerim tüm sevdikleriniz ile beraber...

    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tijen,
      Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.
      Tarifimi beğenmenize çok sevindim, sizinde bayramınız kutlu olsun, daha nice bayramlara...

      Sil
  38. Adsız10:59

    merhaba
    bazı tariflerde arasına çikolata rendeliyor gercek sütlü nuriyede fındık mı çikolta mı var acaba deneyecem de merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Gerçek sütlü Nuriye'de çikolata olmaz, iç malzemesi fındıktır.
      Fakat isteyen tarifi kendi damak zevkine göre değiştirebilir.

      Sil
  39. Adsız11:25

    bihter
    tariflern bazılarında içerisine fındık yerine çikolata parçaçıkları koyuyor acaba gerçek sütlü nuriyede hangisi var yapıcamda merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bihter,
      Gerçek sütlü nuriye'de çikolata olmaz, iç malzemesi fındıktır.
      Fakat isteyen tarifi kendi damak zevkine göre değiştirebilir.
      İsterseniz çikolatalı yapabilirsiniz ama fındıklısı çok güzel oluyor.

      Sil
  40. Adsız14:02


    sütlünuriye tatlısı sadece sütten yapılır süt ile vanılya kaynatılır


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sütlü Nuriye tatlısı yufka açılarak hazırlanır, burada gerçek tarif değil hazır yufkayla yapılan tarif var.
      Sütün içine sadece vanilya eklendiğini hiç duymamıştım, öneriniz için teşekkür ederim.
      Denemek isteyenler o şekilde yapabilir.
      Fakat ben şekerli şerbet halinden ve tadından memnunum bu şekilde yapmaya devam edeceğim :)

      Sil
  41. Adsız01:46

    Leziz Sofralar
    Bu tatliyi hic denemedim ama sanirim icindeki sütten dolayi baklavaya göre daha hafif bir tatli oluyor,görünüsüne gelince enfes kesinlikle ellerinize saglik,Hayirli ve bereketli bir ramazan gecirmeniz dilegiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle diğer şerbetli tatlılardan daha hafif bir tatlı oluyor.
      Benim kızım şerbetli tatlı sevmez ama hafif olduğu için sütlü nuriye sever.
      Hayırlı ramazanlar.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...