29 Kasım 2010 Pazartesi

MİM; SORU-CEVAP

Umut Sepeti blogundan sevgili Zeliha, beni mim sorularını cevaplamaya davet etti.

Cevaplarımı veriyorum, isteyen herkesi mime davet ediyorum.

1-En sevdiğiniz kelime?
Canım.

2-En nefret ettiğiniz kelime?
Bela ve küfür içeren tüm kelimelerden nefret ediyorum.
Sokakta ki küçüçük çocukların ağzında böyle kelimeleri duyunca çok üzülüyorum.

3-Sizi ne heyecanlandırır?
Daha önce gitmediğim yepyeni bir yere gitmek, gezi sayfam için bol bol resim çekmek.
Hele eşimle birlikte gidersek çok daha keyifli oluyor, ulaşım sorunu yok, yiyecek içecek masrafları da ondan : )

4-Heyecanınızı ne öldürür?
Hevesle başladığım bir işin başarısız olması.

5-En sevdiğiniz ses?
Şırıl şırıl akan bir dere, yada sakin bir denizin dalga sesleri.


6-Nefret ettiğiniz ses?
Bugünlerde en nefret ettiğim ses, bodrumda ki su motorunun sesi.
Bu aralar çok gürültülü çalışıyor, evde gürültüden durulmuyor.
Allah'tan şu sıralar fazla çalışmasına gerek yok.

7-Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Çağrı merkezinde çalışmak istemezdim.
1 günde yüzlerce kişiyle görüşmek, sinirlenmeden sakinliğinizi koruyarak, bir şeyler anlatmak oldukça yıpratıcı bir iş.

8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Karşımda ki insanın iç sesini duymak isterdim.
Bakalım konuştuğu ile hissettiği aynı mı?

9-Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
Bu sorunun cevabı yok çünkü kendim olmaktan mutluyum.

10-Nerede yaşamak isterdiniz?
Yine İstanbul'da yaşamak isterdim.
Yaz tatillerinde farklı bir yerlere gitmek ama sonunda yine İstanbul'a dönmek isterim.

11-En önemli kusurunuz?
Çekingen olmam.
Bu huyumu hiç sevmiyorum.
Kolay kolay iletişime geçemiyorum.

12-Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?
İlginç bir soru, Hamd olsun cevap "sigara" değil.
Sanırım son dakikacı olmam.
İşlerimi son dakikaya bırakıp, sıkışınca müthiş bir adrenalinle hızlı bir şekilde yapmanın keyfi hiç bir şeyde yok : )

13-Kahramanınız kim?
Fatih Sultan Mehmet.
İstanbul'un fethi için yaptıklarını okudukça ona olan hayranlığım bir kat daha artıyor.

14-En çok kullandığın kötü kelime?
Çok sık kullanmasam da kızdığımda kullandığım kötü kelime ; gıcık : )
Çok kızgınsam "Allah seni bildiği gibi yapsın" derim.

15-Şu an ki ruh haliniz?
Açıkçası bu soruyu geçen hafta yanıtlasayadım, mutlu ve huzurlu derdim ama geçen hafta aldığım 3 vefat haberi, beni bugünlerde hüzünlü ve mahzun yaptı.


16-Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Dün bitti, yarın var mı?
Ölenler hep ihtiyar mı?

17-Mutluluk rüyanız nedir?
Bugünlerde ki mutluluk rüyam, köyde yapımı devam eden evimizin tamamen sorunsuz bir şekilde bitmesi ve içine yerleşerek yaz aylarında orada güzel vakitler geçirmek.

18-Sizce mutsuzluğun tanımı?
Sağlığımızı kaybetmek, ailece sağlığımız yerinde olduğu sürece beni kolay kolay mutsuz edecek bir şey yok.

19-Nasıl ölmek istersiniz?
Bir dua vardır bilir misiniz?
"Bizlerde hasta yatağa düştüğümüz zaman, evladım gelip bakacak mı? Komşum gelip hatırımı soracak mı? Bir tas çorba getirip beni doyuracak mı? dedirtmeden, elden ayaktan düşürmeden, hayır-hasenatımızı ederken, bu kıymetli canımızı sana teslim etmeyi nasip eyle"
Amin.

20-Öldüğünüz zaman cennete giderseniz, Allah'ü Teala'nın size ne demesini istesiniz?
İnşallah. İnsan Cennetle müjdelendikten sonra başka söze gerek var mı?

"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

  1. Canımmm mutlu haftalar ne kadar sa
    mimi cevaplar seni daha yakından ta
    nımak harika öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canım...:)
    Kim sevmez ki değil mi,kendisine canım denilmesini..
    can,dan öte ne ,candan ziyade ne var ki..
    Fatih sultan mehmet han..Büyük kahraman..
    Canım,umarım köydeki evin de,dilediğin gibi olur,orda mutlu mesut yaşamayı nasip eder mevlam sizlere..
    Cennet ve cemali ilahi ile şereflenenlerden olabilmek duası ile..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...