7 Nisan 2012 Cumartesi

SUCUKLU BULGURLU PAZI

Geçen yıl pazardan aldığım madımağı Gül ablanın tarifi ile bu şekilde pişirmiştim.
Bakınız;
Pazıyı çok severim, fakat klasik şekilde pişirmek istemediğim için, tarifi pazıya uyarladım.
Çok güzel oldu, sucuk ve bulgur pazıya da çok yakıştı.
"Afiyetle Kalın"



pazılı tarifler
SUCUKLU BULGURLU PAZI;
Malzemeler;
Yarım kilo pazı,
2 adet kuru soğan,
Yarım kangal sucuk,
1 adet havuç,
1 tatlı kaşığı biber salçası,
1 yemek kaşığı kuru nane,
2 adet domates,
1 çay bardağı pilavlık bulgur,
Tuz, zeytinyağı.
TARİFİ;
Pazıların saplarını ince ince, yeşil kısımlarını daha geniş keserek doğrayın.
İyice yıkayıp, süzdürün.
Soğanı küçük küçük doğrayıp, zeytinyağında pişirin.
İçine, kabuklarını soyup doğradığınız domatesi ve biber salçasını ekleyin.
Pazıları ilave edip, pazıları biraz kavurun.
Dilimlediğiniz sucukları ve havucu, bulguru, naneyi ve tuzunu da ekleyin.
1 su bardağı su ilave edip, kısık ateşte pişirin.
Sıcak sıcak servis yapın.
"Afiyet Olsun"

5 yorum:

  1. ilginç bir yemek, üçünü ayrı ayrı çok severim ama bir kez de böyle denemek lazım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık eminim çok lezzetlidir ben çoğu zaman birçok yemeğe sucuk katıyorum çok lezzetli oluyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ekmeği bana bana yemelik olmuş:) ellerine emeklerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. otları çok severim tanısam ayırabilsem gider toplarım sonuçta buralarda da çıkıyordur her yer orman, tarla.. harika gözüküyor ellerinize sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Sucuk ayrı bir lezzet katmıştır yemeğe, sunumu da nefis görünüyor:).
    Ellerine sağlık Muhterem ablacım.
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...