21 Aralık 2013 Cumartesi

KAHVALTI MASASI 34-KÖYDE KAHVALTI (3)

muhteremle afiyetle
Bu yaz köyde hazırladığım misafir kahvaltı masalarından sonuncusu bu masa oldu.
Bu kahvaltıdan 1 gün sonra ne yazık ki evi kapatarak yaz tatilimizi bitirdik.
4 kişilik misafir grubumla birlikte 6 kişiydik.
Menüyü oluştururken bahçede bol bulunan pazıyı kullanarak, hem börek, hemde yumurtalı pazı kavurması yaptım.
Annem gelirken çıtır çıtır simit getirmişti, simiti de böreğin yanında servis yaptım.
İstanbul'da neredeyse hiç yapmadığım kızartmayı, köyde körpecik biberleri görünce bol bol yapıyorum : )




KAHVALTI MENÜSÜ;
Tariflerin ismine tıklayarak tariflerine ulaşabilirsiniz.



Patates-Biber Kızartması

Domates-Salatalık


"Afiyetle Kalın" 

8 yorum:

  1. yazı özledim birden:( ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ablacım yazdan beri balkonunun manzarası beni benden aldı.Nerede yaşıyorsun allah aşkına.Bu ne güzellik böyle.Masan da çok hoş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim, ben İstanbul'da oturuyorum.
      Bu görmüş olduğun yer bizim yaz tatillerimizi geçirdiğimiz Kastamonu Çatalzeytin'e bağlı köyümüzde ki evimizin balkonu.

      Sil
    2. aa ne güzel bizim dönüşümüzde İstanbul.Ablacım nasıl bir manzaradır öyle tam bizlik,Bol oksijen.Sabah kalkınca insanın o manzarayı görmesi ömrüne ömür katar vallahi :) Yorumun için teşekkürler,sevgilerimle...

      Sil
  3. Manzaraya ve pazili böreklere bittim bende,Allah uzun ömürler versin oralarda saglikla yasamaniz dilegiyle...

    YanıtlaSil
  4. Kahvaltı masası harika manzara harika.

    Daha ne olsun bol bol sağlık mutluluk olsun:))

    YanıtlaSil
  5. Harika sofra Muhterem ellerine sağlık. Hele böreğe bayıldım..

    YanıtlaSil
  6. canım kızartma istedi, ellerinize sağlık, ayrıca balkonunuz ve manzarası çok güzelmiş.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...