22 Şubat 2014 Cumartesi

KAHVALTI MASASI-37

Breakfast
Sömestr tatilinde misafirlerim olduğundan daha önce bahsetmiştim.
Bu kahvaltı masası da o günlere ait resimlerden sadece biri, yayınlanmayı bekleyen 1 kahvaltı, 1 çay masası daha var.
Kahvaltı için hazırladığım menüden bahsedecek olursam, uzun zamandır yapmadığm "Banyolu Börek" yaptım.
Tatlı olarak yine uzun zamandır yapmadığım "Küp Kek Pastası" hazırladım.
Diğer ürünler salçalı sosis, patates-biber kızartması, peynirli roka salatası gibi klasik kahvaltılık tariflerden oluştu.
Peynirli roka salatası kış aylarında hazırladığım kahvaltı masalarında mutlaka bulunur.
Domates ve salatalığı kış aylarında almadığım için salata olarak mutlaka masada bulunur.
Eğer iyi bir cherry domates bulursam salataya renk vermesi için eklerim.

breakfast
Masaların resmini çektiğim zaman blogda resimleri hemen yayınlamam mümkün olmuyor ama masalarımın resmini hazırlandığı anda instagram adresimde yayınlıyorum.
Beni Instagram'da BU adresten takip edebilirsiniz.

breakfast
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.
 



Patates-Biber Kızartması 


muhteremle afiyetle

ev yapımı reçeller
Reçellerim;



"Afiyetle Kalın"
 

6 yorum:

  1. Muhterem ablacim masaj çok hazirlanmis ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Herşey harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. küp kek pastasını bende uzuunn amandır yapmadım ablacım :) ne iyi ettin de aklıma getirdin..
    herşey nefis ayrı ayrı ellerine sağlık..
    bereketli olsun..

    YanıtlaSil
  4. Adsız21:18

    merhaba muhterem hanım lütfen bu msjı yayınlayında millet gerçekleri görsün. aranıza yeni katıldım...biz yeni genç odası aldık bayram paşadan sezgin mobilyadan ALLAHIm şimdiye kadar hayatımda birçok mobilya aldım bu kadar cins esnaf görmedim..adama kızım 1.5 yaşında dedim korumalık lı istiyorum dedim 1.500 tl ye anlaştık tamam dediler herşey parayı alana kadarmış. eve getirdiler ana bi baktık 10 cm kadar küçücük bişey demiştim onlara l şeklinde boydan boya olcak bu şekilde kabul ederseniz alcam o zaman evet dediler herşey ama şimdi korkuluğu geri yolladımyaa yapmadılar 10 kere tellle aradım birde adam demezmi ben o fiyata pişman oldum size dediğime resmen geri yolladım diye yaptılar ama ALLAH büyüktür kul hakkım olsun onlara 100 tl de birde korkuluk yapması için ücret ödedik..1.5 ay oldu yavrum yerde yatıyor hala korkuluk gelmedi...aradık haftaya haftaya diye 1.5 ay geçti bakalım dün gitti adam yarın yapacaklarını söylemişler buna bile inanmıyorum..bu kadar sinir ettikten sonra beni üzdükten sonra .....kimse de ALLAH korkusu kalmamış parayı alana kadar herşeye tamam diyip eve eksik mobilya parçası yolllayan tek mobilyacı...bayrampaşada mobilya hanı var 2 katlı bina en üstteki soldan en sondaki mobilyacıdan sakın alışveriş yapmayın...ben o kadar çok doldumkii bunu size söylemek istedim nerdeyse eşimden boşanıyordum bunlar yüzünden çok tartıştık...onları ALLAHA havale ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Başınıza gelenlere çok üzüldüm ama ne yazık ki elimden bir şey gelmez, benim çözebileceğim bir konu değil.
      Aslında bu tür yorumları yayınlamam, burada yemek tarifleri ve yemekle ilgili yorumlar yer alır ama 3 mesaj birden gönderdiğiniz için, mesajlarıda kopyala yapıştır olmadan her seferinde yeniden içten yazdığınız için, yayınlamaya karar verdim.
      Yazınızda ki cümlelerinizden çok üzülüp, sinirlendiğinizi anlayabiliyorum.
      Kendinizi bu kadar yıpratmayın, önemli olan sağlık, eşiniz ve çocuğunuzla bir arada olmanız.
      Bu kadar sıkılıp, üzülürseniz sağlığınızı ve huzurunuzu kaybedebilirsiniz.

      Sil
  5. Adsız12:14

    çok teşekkür ederim muhterem hanım çok sağolun ALLAH sizden razı olsun...o kadar güzel bir site hazırlamışsınızkiii ve tarifleri birebir tutannnn....hiç malzemem çöpe gitmedi ....ÇOK sağolun....ben bunu 3 yıldır takip ettiğim siteye koymuştum kadın yayınlamış birde üstüne üstün acımasız ca eleştirilerde bulunmuşkii artık o siteyi asla takip etmiyecem hani diyoryaa başbakan bende inanmıştım onlara diye o misaal bende çok inanmıştım.. bana moral verecek şeyler yazar diyee paylaşmak istemiştim keşke yazmaz olaydım sizinle tanıştığıma o kadar memnun kaldımkii biliyormusunuz aslında kızmıyorum oo ablaya çünkü sizi bana kazandırdığı için...sizi tebrik ediyorum ve hemen hemen hergün sitenize bakıyorum güzel yorumlarınız için tarifleriniz için teşşkürler..ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...