11 Mayıs 2014 Pazar

KAHVALTI MASASI-39-ANNELER GÜNÜ

kahvalti
Bu kahvaltı masasını Cumartesi sabahı için hazırladım.
Biz her yıl anneler gününden 1 gün önce anneler gününü kutlarız.
Ya annemde yada anneme yakın oturduğum için bende toplanırız.
Geçen yıl anneme toplanmıştık, bu yıl bende toplandık.
Bugün için günler öncesinden menü oluşturdum, planlar yaptım fakat aynı gün öğleden sonra başka bir yere  davet edilince kahvaltıyı çok hafif olarak yapmaya karar verdik.
Annemlere kahvaltı için sadece börek, roka salatası ve kahvaltılık malzemelerle masayı hazırlayacağıma dair söz verdim.
Tatlı ve kurabiye yapmamam için çok ısrar edildi.
Bende peynirli ve yumurtalı börek, roka salatası hazırladım.
Haşlanmış yumurta, peynir-zeytin çeşitleri ile kahvaltılık malzemelerle masayı hazırladım.
Tatlı olarak hiç bir şey yapmadım, fakat yine de tatlısız olmaz diyerek daha önce hazırladığım kivi ve gül reçelini, fındık ezmesini ve kaymağı masaya koydum.
Öğlen olmadan kahvaltımızı yaptık daha sonra öğleden sonra 3 gibi misafirliğe gittik.
Bizim için koşuşturmalı ama güzel bir gün oldu.
*Tüm annelerin, anne olmak isteyenlerin, aslında tüm kadınların anneler günü kutlu olsun.




Anneler günü kahvaltısı

Turkish breakfast
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.


haşlanmış yumurta
Haşlanmış yumurta

Zeytin Çeşitleri

Reçellerim;
"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık arkadaşım anneler günün kutlu olsun herşey annelerimiz için olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglık çok güzel bir masa olmuiii Anneler gününüzde kutlu olsun
    Banada beklerim
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...