5 Ağustos 2014 Salı

2014 İSMEK FESHANE SERGİSİ-YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ

İsmek Feshane Sergisi
Her yıl sergi blogum Muhterem'le Sergiye için İsmek Feshane Sergisini ziyaret ediyorum.
Sergi resimlerini sergi blogumdan paylaşıyorum ama aşçılık, pastacılık ve yemek branşı söz konusu olunca aynı resimleri yemek blogumda da paylaşıyorum.
Yiyecek-İçecek Hizmetleri adı altında pek çok yan dallarda eğitim veren branşa ait resimlerle sizi başbaşa bırakıyorum.



pastacılık
Yiyecek İçecek Hizmetleri bölümü bu yıl yine muhteşem bir stant hazırlamış.
Standın bir tarafı pastacılık bölümüne, diğer tarafı da yemek bölümüne ayrılmıştı.

ismek aşçılık
Geçen yıl sadece pastacılık ürünlerine yer veren bölüm, bu yıl önceki yıllarda olduğu gibi çok şık yemek sunumları da yapmıştı.
Yemek bölümüne ait resimleri yazının sonunda görebilirsiniz.

pastacılık kursu
Önce muhteşem tasarımları ve işçiliği ile göz kamaştıran pastacılık bölümüne ait resimlere yer vermek istiyorum.

 Uluslararası İstanbul Gastronomi  Festivali
Üstteki kına gecesi temalı pasta 12.Uluslararası İstanbul Gastronomi  Festivali'nde eserin sahibi olan Saliha Mercümek Hanım'a altın madalya kazandırmış.

düğün pastası

tasarım pasta

wedding cake

wedding cake




dizayn cake

pasta tasarımı

wedding cake

düğün pastası

düğün pastası tasarımı

tasarım pasta


çocuk doğum günü için tasarım pasta

kız bebek pastası

Bundan sonra ki resimler yemek sunumlarına ait.

Risotto Eşliğinde Fıstıklı Biftek Sarma

Sebzeli Kuzu Pirzola

piliç
Safranlı Jasmine Pilavı Eşliğinde Ispanaklı Piliç Dolması

Yaban Pirinci İle Susamlı Piliç Sarma

Patates Kek Eşliğinde Bonfile Steaks

Domates Soslu Vejeteryan Lazanya

Pancarlı Humus Yatağında Piliç Külbastı

crem brule
Kahveli Krem Brule

Panna Cotta Triosu

chocolade
Çikolatalı Kubbe Kek

Yeni bölümde görüşmek üzere...

1 yorum:

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...