22 Mart 2015 Pazar

KAHVALTI MASASI-48

turkish breakfast
Yine bir kahvaltı masası ile buradayım :)
Bu kahvaltı masasını sömestr tatilinde hazırlamıştım.
Bu masayı çok severek ve özenerek hazırladım ama o gün kek kalıbında yaptığım börek kalıptan çıkmayıp dağılarak bütün moralimi alt üst etti :(
Daha önce pek çok kez yaptığım tarif o gün olmadı.
Sanırım bunun sebebi o gün ilk defa kullandığım yeni aldığım kek kalıbı olmalı :(
Böreğin içler acısı halini görünce elde kalan yufkalarla ayrıca  zarf böreği hazırladım.
Salamla hazırlanan milföy gülleri ve kahvaltılık patates püresi ile günü kurtardığımı düşünüyorum.
Tabii o gün beni tadı ve görüntüsü ile çok sevindiren Kremalı-şerbetli tatlının günün asıl yıldızı olduğunu söyleyebilirim.

kahvalti

kahvaltı masası nasıl hazırlanır?
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.  




Cherry domates-Çengelköy bademi

O gün yüzümü gülderen tariflerin başında bu lezzetli tatlı başı çekiyor.
Arasında kaymak tadında şanti olan, şerbetle tatlandırılan bu tatlı bir nevi yalancı ekmek kadayıfı kıvamında :)

jam
  
cheese platter
Peynir Tabağı (Beyaz peynir-Eritme peynir-Dil peyniri)

peynir tabağı
Peynir Tabağı (Kaşar peynir-Tel peynir-Örgü peynir)

"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...