29 Haziran 2015 Pazartesi

MUHTEREM'LE AFİYETLE 9 YAŞINDA!

yemek tarifleri sayfası
Muhterem'le Afiyetle 9 yaşında!
Hayırlısı ile bir yılı daha bitirdik ve blog dünyasında dolu dolu 9 yılı geride bıraktık.
Allah kısmet ederse seneye 10. yılı kutlarız.
İnşallah hep beraber daha nice yıllara!
Her yıl yazdığım gibi;
Rabbim ömür ve sağlık verdiği müddetçe,
bizim evde yemek piştiği sürece ben buradayım, beklerim efendim : )

*Her yıl için yeni bir kolaj hazırlıyorum, kolaj resimlerini ise son 1 senede yaptığım bazı yemeklerin resimlerinden oluşturuyorum.

resimli yemek tarifleri

"Afiyetle Kalın"

7 yorum:

  1. Hülya11:00

    Maşşaallah, sağlıkla nice yıllarınız olsun inşaallah... :) Sizin gibi istikrarlı çok fazla blok yok denecek kadar az kaldı sürekli güncel kalan nadir bloglardansınız... Sizin evde yemek piştiği sürece ben de buradayım.. :) Bunca yıldır ikinci kez ses veren sessiz takipçiniz Hülya, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülyacım,
      Tanıştığıma çok memnun oldum.
      İyi ki sizde varsınız, birlikte daha nice yıllara...

      Sil
  2. Daha nice yıllara hep beraber! <3 <3

    YanıtlaSil
  3. Muhterem Ablam sağlık ve afiyetle nice mutlu yıllarımız olsun inşaAllah.

    YanıtlaSil
  4. Böyle uzun yıllar, kararlı ve özverili bir şekilde paylaşımlar yaptığınız için kutluyorum sizi.
    Daha nice yaşlara inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Nice nice yıllara olsun, Sağlıkla ve mutlulukla keyif dolu paylaşımlarda görüşmek üzere... Sevgiyle... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...