30 Eylül 2017 Cumartesi

AKŞAM YEMEĞİ-5

Muhterem'le Afiyetle
Bu akşam yemeği masasını 10 gün önce abim, yengem ve yeğenlerim için hazırladım.
Annem yaz tatilinden henüz dönmediği için aramızda yoktu.
O günlerde havalar çok sıcaktı, bu sebeple çorba yapmadım.
Ana yemek olarak Karnıyarık hazırladım.
Ayrıca et kavurma ve et suyuna pilav yaptım.
Sıcak havalarda ben masamdam yoğurtlu salataları hiç eksik etmem, o gün yoğurtlu salata olarak kabak salatası hazırladım.
Birde ayrıca kıvırcık salata yaptım.
Tatlı olarak havanın sıcak olması sebebi ile İncirli parfe hazırladım.
Bugün İstanbul ve yurdun pek çok yeri hem yağışlı, hemde çok soğuktu, şimdi bu yazıyı yazarken "vay be, 10 gün önce sıcaktan duramıyorduk" diye düşündüm😕
"Afiyetle Kalın"



akşam yemeği ana yemek
AKŞAM YEMEĞİ MÖNÜSÜ;

patlıcan yemekleri



havuçlu kabak salatası

Kıvırcık Salata


akşam yemeği masası
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...